He agafat l'optativa d'informatica perque m'agradaría aprendre coses noves sobre aquest tema.
El blogger es la meva llibreta virtual on podeu trobar tota serie de apunts o informacións relacionades amb aquesta optativa.
Aquesta optativa es molt interesant si t'agrada el món de l'informàtica, s'aprenen moltes coses m'agrada l'imformàtica com a quasi tots els joves q pasem moltes hores pegats a l'ordinador.
Però en aquesta optativa ens ensenyen moltes coses i molts interesants les quals podem utilitzar cada dia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada