Pàgines

Pàgines

dimecres, 15 d’octubre del 2014

Benvinguts al meu blog

Benvinguts al meu blogger soc l'Alex Picón estic cursant 4rt d'ESO del col·legi Sant Antoni Maria Claret. Aquesta optativa d'imformàtica m'agrada molt ja que s'aprent molt d'una manera molt divertida i interesant.
He agafat l'optativa d'informatica perque m'agradaría aprendre coses noves sobre aquest tema. 
El blogger es la meva llibreta virtual on podeu trobar tota serie de apunts o informacións relacionades amb aquesta optativa.
Aquesta optativa es molt interesant si t'agrada el món de l'informàtica, s'aprenen moltes coses m'agrada l'imformàtica com a quasi tots els joves q pasem moltes hores pegats a l'ordinador.
Però en aquesta optativa ens ensenyen moltes coses i molts interesants les quals podem utilitzar cada dia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada