dijous, 16 d’octubre del 2014
dimecres, 15 d’octubre del 2014
Benvinguts al meu blog
He agafat l'optativa d'informatica perque m'agradaría aprendre coses noves sobre aquest tema.
El blogger es la meva llibreta virtual on podeu trobar tota serie de apunts o informacións relacionades amb aquesta optativa.
Aquesta optativa es molt interesant si t'agrada el món de l'informàtica, s'aprenen moltes coses m'agrada l'imformàtica com a quasi tots els joves q pasem moltes hores pegats a l'ordinador.
Però en aquesta optativa ens ensenyen moltes coses i molts interesants les quals podem utilitzar cada dia.
dilluns, 6 d’octubre del 2014
Subscriure's a:
Missatges (Atom)